Naša vizija

Naša težnja

Sastavni dio Prittove vizije je podrška motoričkog i kognitivnog razvoja djece kroz kreativno rukovanje.

Želimo pridonijeti pružanjem snažnih performansi proizvoda s održivim otiskom. Stoga konstantno nastojimo dodatno poboljšati naše proizvode i istražiti nova područja primjene.
Kompatibilnost naših proizvoda i tehnologija sa zdravljem i okolišem kontinuirano se ocjenjuje unutar našeg poslovanja.

Ekološka i društvena odgovornost

U svojoj viziji, Henkel je objavio svoju predanost održivosti i društvenoj odgovornosti poduzeća.

Prepoznajući potrebu za usklađivanjem gospodarskih, ekoloških i društvenih ciljeva, Henkel aktivno prihvaća odgovornost unutar vlastite sfere utjecaja i na taj način doprinosi globalnoj implementaciji održivih rješenja. Kao vidljiv znak svoje predanosti, Henkel je u srpnju 2003. najavio sudjelovanje u Globalnom dogovoru Ujedinjenih naroda. Pritt stoji iza ovog obećanja jer temeljni proizvod brenda sadrži 97% prirodnih i obnovljivih sastojaka (uključujući vodu). Štoviše, brend je također aktivno uključen u poboljšanje kvalitete obrazovanja, ne samo unutar učionice potrošača, već i djece diljem svijeta.

Ekološka i potrošačka zaštita

Zaštita okoliša, zdravlje, sigurnost te aspekti kvalitete već desetljećima su glavni prioritet Henkela.

Kontinuirano usavršavanje u ovim područjima sastavni je dio naše vizije i vrijednosti. Izvanredna kvaliteta naših proizvoda znači više od praktičnosti i visokih performansi. Uključuje sveobuhvatnu sigurnost proizvoda i ekološku kompatibilnost. Kupci i potrošači mogu biti jednako sigurni u činjenicu da su Henkelovi proizvodi i tehnologije temeljito ispitani kako bi se osiguralo da su, kada se koriste prema namjeni, sigurni za zdravlje i okoliš. Kod Pritta, kao poznatog brenda za djecu, ta uvjerenja i ciljevi su izrazito prisutni. Njihovo originalno ljepilo u stiku, napravljeno od 97% prirodnih sastojaka (uključujući vodu), sigurno je za dječju upotrebu.

Pritt stik: siguran za dječju upotrebu

Pritt pridaje izrazito veliku važnost ekološkoj kompatibilnosti i sigurnosti proizvoda, posebno zbog činjenice da proizvode koriste djeca u školi i kod kuće.

Pritt stik je napravljen od 97% prirodnih sastojaka (uključujući vodu), ne sadrži otapala niti PVC i certificiran za usklađenost sa strogim EU zakonodavstvom za dječju sigurnost (sukladno EN71).

Obnovljivi izvori

1991. Henkel je krenuo s razvojem alternativa raznovrsnih sirovina. Za Pritt stik, Henkel je prvi zamijenio mirealna ulja prikladnim obnovljivim sirovinama. Mogućnost pronalaska zamjenske sirovine koja bi smanjila ovisnost o polivinilpirolidonu na bazi mineralnog ulja (PVP) bila je i ekonomski zanimljiva, jer je veliku potražnju za PVP-om zadovoljilo samo nekoliko dobavljača.

Kvaliteta ljepila izrađenog od alternativne sirovine morala je biti barem jednaka onoj postojećeg proizvoda. Škrobni eter identificiran je kao potencijalna alternativna sirovina, jer škrob ima dobra adhezivna svojstva kada je prikladno kemijski modificiran. Nakon razvojnog razdoblja i faze testiranja od dvije godine, potrošačka testiranja su uspješno završena i proizvedena je prva generacija Pritt Sticka na bazi škroba. 2000. godine PVP je konačno potpuno zamijenjen. Od 2003. formula se sastoji od više od 97% prirodnih sastojaka, kao što su krumpirov škrob, šećer i voda.

Saznajte više o našoj jedinstvenoj formuli

Sigurni proizvodi i tehnologije

Kompatibilnost Prittovih prizvoda i tehnologije sa zdravljem i okolišem je detaljno ispitana. To uključuje procjenu svojstava pojedinih sastojaka, njihove koncentracije u proizvodu i uvjeta pod kojima se proizvod koristi.

Ako se, unatoč prikladno dizajniranom pakiranju i detaljnim uputama, proizvodi koriste pogrešno ili se dogode nezgode, Henkelovi kupci i potrošači uvijek mogu kontaktirati naše savjetodavne službe kao i posebne telefonske linije za hitne slučajeve.

Održivost

Mnoga rangiranja i nagrade priznaju Henkel kao globalnog lidera u održivosti i društveno odgovornom poslovanju (CSR). Prigrlili smo te ideale prije mnogo desetljeća i već radimo na rješenjima problema našeg doba, kao što je rastuća prijetnja klimatskim promjenama. Imajući to na umu, dosljedno optimiziramo sve naše brendove i tehnologije u tri faze njihovog životnog ciklusa: istraživanje i razvoj, proizvodnja i upotreba.

Ograničena dostupnost vode, energije i drugih resursa prepoznata je kao globalni izazov. Prihvatili smo ovaj izazov i suočavamo se s njim poduzimajući lokalne mjere u više od 125 zemalja. Cilj nam je dati vrijedan doprinos društvu. Temelj za to je naša vizija da svojim brendovima i tehnologijama učinimo život ljudima lakšim i boljim. Naš način da to postignemo na održiv i društveno odgovoran način je kombiniranje izvrsnog učinka s odgovornošću prema ljudima i okolišu.